Eki - PRELOADER

Obavijest Neradni dan

Podnesi zahtjev ČPP Chat Lokacije

Pritužbe i žalbe

Pritužbe i žalbe

Klijentima, jemcima i drugim omogućili smo da upute žalbu na rad određenih uposlenika ili na rad određene filijale. Ukoliko smatrate da se MKD EKI ne pridržava odredbi zakona, podzakonskih propisa, zaključenog ugovora, objavljenih općih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja molimo vas da nas o tome obavijestite kako bismo preduzeli korektivne mjere i poboljšali uslugu za vas.

Prigovor

Prigovor nam možete uputiti na sljedeći način:

  • Upućivanjem prigovora usmeno ili pismeno u MKD EKI ili njenoj podružnici / Šefu podružnice, Menadžeru službe za naplatu problematičnih kredita i Menadžeru službe za praćenje i naplatu otpisanih kredita ili Koordinatoru za žalbe – podnošenjem prigovora lično kreditnom službeniku;
  • Slanjem prigovora u pismenoj formi na adresu podružnice MKD EKI;
  • Putem telefona, pozivom u nadležnu podružnicu, pri čemu treba tražiti Šefa podružnice;
  • Putem elektronske pošte – ukoliko je to pogodno za vas, možete ovim putem podnijeti prigovor (ukoliko imate potrebu da nevedete lične podatke ili podatke vezane za vaš broj računa, molimo vas da to uradite pismenim putem);
  • Putem web stranice – popunjavanjem upitne forme – prigovori i žalbe

Molimo vas da nam pružite sljedeće informacije:

  • Kontakt podatke, uključujući ime, adresu, broj fiksnog i mobilnog telefona i ako je moguće e-mail adresu, kako bismo se uvjerili da odgovor šaljemo na pravu adresu;
  • Podatke o kreditu, jasan opis predmeta prigovora, odnosno da opišete razlog vašeg nezadovoljstva/vrijeme i mjesto nastanka, dokaze na kojima se zasniva prigovor;
  • Vaše mišljenje i prijedlog šta bismo trebali preduzeti, da problem bude riješen.

Vaš prigovor ćemo razmotriti bez odlaganja. Trudićemo se da, ako je moguće, odgovorimo u roku. Međutim, brz odgovor nije lako dati ako prigovor zahtijeva dalju istragu. U tom slučaju ćemo procijeniti vrijeme koje nam je potrebno da razmotrimo prigovor i o tome vas obavijestiti u roku od dva dana. Konačan odgovor ćete dobiti u roku od 30 dana od dana prijema prigovora i/ili pritužbe.

Naš cilj je da prigovor riješimo u vašu korist što prije je moguće. Nakon prijema odgovora, u obavezi ste da nas u roku od 30 dana obavijestite pismenim putem, da li prihvatate ovaj odgovor. Ukoliko isti ne prihvatate ili ukoliko ste nezadovoljni odgovorom, možete se uvijek pismeno obratiti Ombudsmenu pri Agenciji za bankarstvo Federacije Bosne i Hercegovine na adresi Koševo broj 3, 71000 Sarajevo, u kojem možete da navedete razloge prigovora, sa validnom dokumentacijom, u roku od 15 dana, od dana prijema odgovora, odnosno isticanja roka za dostavljanje vašeg odgovora ovoj MKD. Prigovor MKD EKI se podnosi na adresu:

  • EKI Banja Luka
    Nikole Pašića 25a
    Tel: 051 234 170 | Fax: 051 234 180
  • EKI Bihać
    Kasima Ćehajića 71
    Tel: 037 318 460 | Fax:037 318 461
  • EKI Bijeljina
    Dušana Baranina 3 b
    Tel: 055 292 240 | Fax: 055 292 250
  • EKI Brčko
    Bulevar mira 10
    Tel: 049 235 650 | Fax: 049 235 660
  • EKI Bugojno
    Sultan Ahmedova bb
    Tel: 030 252 346 | Fax: 030 252 346
  • EKI Doboj
    Celjska 41
    Tel: 053 201 400 | Fax: 053 201 408
  • EKI Foča
    Petra Bojovića bb
    Tel: 058 222 570 | Fax: 058 222 571
  • EKI Gradačac
    Hadžiefendina bb
    Tel: 035 822 670 | Fax: 035 822 680
  • EKI Modriča
    Gavrila Principa 17
    Tel: 053 821 710 | Fax: 053 821 717
  • EKI Mostar
    Rudanova 2
    Tel: 036 355 580 | Fax: 036 355 591
  • EKI Prijedor
    Vožda Karađorđa 14
    Tel: 052 240 600 | Fax: 052 243 571
  • EKI Sarajevo
    Generala Mehmeda Alagića 9
    Tel: 033 754 370 | Fax:033 754 379
  • EKI Trebinje
    Vuka Karadzića 26
    Tel: 059 225 962 | Fax: 059 225 968
  • EKI Tuzla
    Mehmedalije Maka Dizdara 29
    Tel: 035 300 460 | Fax: 035 300 470
  • EKI Zenica
    Adolfa Goldbergera 9
    Tel: 032 449 370 | Fax: 032 449 378
  • EKI Živinice
    Meše Selimovića bb
    Tel: 035 743 270 | Fax: 035 743 278

Copyright © 2025 Developed by Leftor